درین حالت وبسایت شما نماید خواهد شد
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد

درین حالت وبسایت شما نماید خواهد شد و برای بعضی از یوزرها حتی ممکن میباشد نادرست چهره دهد. به این ترتیب شایسته ترین کاری که شما می بایست انجام دهید این میباشد که با پشتیبانی سرویس ها‌دهنده هاست خویش تماس حاصل نمایید و از آن‌ها بخواهید که درباره‌ی خلل در دسترس نبودن مقر داده اینترنت‌تارنما شما پاسخگو باشند.

 

در شرایطی‌که اینترنت‌وبسایت‌های دیگری روی همین سرور دارید؛ میتوانید آنها‌را نیز باز نگری نمایید. در شرایطی که هیچ کدام از وب سایت‌های دیگرتان چنین اختلال شبیه‌ای را ندارند بایستی به کاغذ مدیر هاست خویش بروید و کارایی فرمائید به phpMyAdmin دسترسی پیدا کرده و مقر داده را متصل فرمائید.

 

در صورتی‌که میتوانید رابطه برقرار فرمایید؛ بایستی این قضیه را بازبینی فرمایید که آیا کاربری که با آن وارداتی‌اید دارنده جواز کافی میباشد یا این که نه؟ یک پوشه نو با اسم testconnection.php ساخت کرده و کد ذیل را در آن وارد فرمایید.

 

 

 

بدون شکً اسم کاربری و رمزعبور را جایگزین نمایید. حالا میتوانید این پوشه را در اینترنت‌وبسایت خویش لود کرده و از روش مرورگر اینترنت به آن دسترسی پیدا نمائید. در شرایطی که اسکریپت با برد متصل شد، این بدین مفهوم میباشد که استفاده کننده شما اذن کافی دارااست و دلیل اشتباه چیز دیگری میباشد. درین موقعیت بایستی به فولدر wp-config برگردید تا مطمئن گردید که کلیه موردها درست میباشد.

 

نشانی (URL) وبسایت را به‌روز فرمائید

تلاش فرمائید URL وبسایت را با استعمال از phpMyAdmin به‌روز نمائید. کافیست از ورقه مدیر هاست خویش به phpMyAdmin دسترسی پیدا کرده و مقر داده وردپرس خویش را تعیین فرمایید.

 

 

خطای ساخت رابطه با خزانه اطلاعاتی

 

سپس روی آیتم SQL در منوی بالای برگه کلیک کرده و عبارت MySQL ذیل را وارد نمایید.

 

UPDATE wp_options SET option_value=’YOUR_SITE_URL’ WHERE option_name=’siteurl’

 

فراموش نکنید که می بایست در جدول wp_options نیز URL خویش را به‌روز نمایید.

 

اینترنت سرور را فعال‌ساز‌ی دوباره نمائید

گهگاه کاربرانی که روی سرورهای منحصر، سرورهای محلی و سرورهای سری مجازی (VPS) می‌باشند می توانند با فعال‌ساز‌ی دوباره سرور خویش، خطای برقراری رابطه با مقر داده را برطرف نمایند. با این عمل سرور اینترنت و دیتابیس شما مجدداً فعال سازی گردیده و ممکن میباشد بعضا از اشتباهات موقتا که منجر ساخت این اشتباه می شوند، رفع شود.





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: